Deníky

Chicago 2007 HBMC
Ourasmus
Vamos - Peru, Chile, Bolivia
SKF zakládání
Asie 2005
Indie
Mu a Ir v Bretani
Brazil
Maroko 2002
Kola 97 - povodn? na Morav?

Kola 97 - povodn? na Morav?


4.7.1997 - Pátek


Homeless jede k Morelessovi, aby spolu odjeli na Hlavn

XML error: Invalid character at line 1

Homeless jede k Morelessovi, aby spolu odjeli na Hlavní nádra?í m?sta pra?ského, kde by se m?li setkat se t?etím ?lenem výpravy Drylessem. Homeless podle své ?ivotní zásady, p?ijet pozd? znamená taky p?ijet, dorazí k Morelessovi s p?lhodinovým zpo?d?ním. Po dal?ích 60 minutách kone?n? Moreless a Homeless dorá?ejí na nádra?í.Jsou totáln? promo?ení nebo jsem vám zapomn?l ?íci ?e pr?í. Osud jim v?ak není nijak naklon?n. P?ed nádra?ím stojí spousta lidí ?ekajících na vlak který nejede. A vypadá to ?e jen tak hned nepojede, proto?e na nádra?í je bomba. Na?t?stí ji? p?estalo pr?et. Po 20 minutovém úsilí nacházejí v této svízelné situaci p?irozen? nepostradatelného t?etího ?lena výpravy, ji? zmín?ného Drylesse. Moreless neváhá a kupuje n?co k jídlu tzv. t?i kousky. Pro mén? chápavé výraz kousek je roven 1 pivu a ptáte-li se pro? bylo ?e?eno k jídlu a ne k pití, odpov?? je na snad?, nebo práv? pivo je zdrojem tém?? ve?keré pot?ebné energie pro jejich ?ivot. Po 1 JO minutách ?ekání, kdy na?e nejelitn?j?í z nejelitn?j?ích jednotek prohledávali nádra?í, aby odhalili p?ípadnou ukrytou bombu, to snad kone?n? vypadá na odjezd. A podivme se o n?kolik minut pozd?ji jsou Moreless, Homeless a Dryless skute?n? ve vlaku. Ha situace se snad zlep?uje jízdenky jsou bez p?irá?ky a co víc p?eprava kol je dokonce zadarmo. Tato veselá situace ov?em velmi brzy kon?í, nebo je zji?t?no ?e ?ást Morelessových d?ín d?íve zcela modrých zr??ov?la. Po velmi krátké studii je zji?t?no,?e onu katastrofu zp?sobilo sedlo. Moreless si prohlí?í zna?ku svého sedla. Na sedle je napsán nápis Laser. Ov?em po del?í expertíze je odhaleno jeho p?vodní jméno, a to jméno Naser, které bylo pozd?ji p?ejmenováno na ono Laser a to pravd?podobn? z reklamních d?vod?. Obchod v n?m? bylo toto naprosto speciální sedlo zakoupeno je nazváno HomoBikem. Zbylý dva kolegové Homeless a Dryless se mohou potrhat smíchy. To v?ak netu?í, ?e i na n? se dostane ?ada. A ?e na sebe nenechává dlouho ?ekat. Jak jsem ji? ?ekl Moreless a Homeless proto?e p?ijeli pozd?, tak zmokli a mají promo?ené boty a kalhoty. Moreless vy?e?í svou situaci odchodem na WC pro invalidy, kde si zuje boty, vezme si ?isté pono?ky a p?evlékne si té? své erotické kalhoty. Moreless i p?esto ?e má ?isté a suché pono?ky, stále za sebou nechává mokré stopy. A od této chvíle vzniká nový výraz Bo?ka pun?o?ka. Homeless ?e?í svou situaci mnohem svérázn?j?ím zp?sobem. P?evléká se p?ímo v uli?ce vlaku, p?i?em? v jednu chvíli by se dalo diskutovat zda-li není úpln? nahý. I s botami má problémy chce si vzít jiné, ty jsou v?ak pevn? zav?eny v místnosti, kde jsou kola. A tak ze svých mokrých bot vytvá?í boty mén? mobilní, následn? nazývané d?chodky. Mimochodem slovo mén? bude pou?íváno v dal?ím textu v hojném po?tu a to zcela jiných ne? stylistických d?vod?. Dále Homeless urychluje su?ení svých kalhot a to zp?sobem zcela neobvyklým tzv. vyklán?ním kalhot z vlaku. Tento zp?sob má v?ak t?i nevýhody. Tou první je velká pravd?podobnost, ?e kalhoty nenávratn? opustí vlak. Tou druhou je, ?e délka nohavic je p?ímo úm?rná délce su?ení a tou t?etí, ?e v?bec neschnou. Po p?ekonání t?chto základních problém? se za?ínají na?i turisté otá?et kolem sebe a hledají n?jakou zábavu. Hned v prvních okam?icích si v?imnou dvou pr?vodcích p?i?em? podle jedné z nich by se dalo rýsovat a po druhé by se p?i p?ejezdu i tank p?evrátil. Po krátké úvaze dosp?jí k verdiktu, ?e nakonec by vzájemnou kompenzací mohlo dojít k utvo?ení dvou normálních pr?vod?ích. Uplyne sotva dal?ích n?kolik málo minut a Moreless, Homeless a Dryless se hádají o to, jak rychle jede vlak. Po n?kolika zcela odli?ných typech, z nich? nelze dojít k rozumnému kompromisu, se rozhodnou zjistit rychlost metodou mnohem p?esn?j?í a to metodou m??ení. Dali hlavy dohromady a vymysleli ji? dávno známý vzorec, ?e rychlost je podílem dráhy a ?asu. Navrhli proto metodu první : ?as byl m??en na Homelessových hodinách p?esného ?asu a dráha se ur?ovala pomocí vzdálenosti mezi sousedními sloupy. Po n?kolika typech byla tato vzdálenost ur?ena na 5Om. Pro zmen?ení chyby p?i ode?ítání ?asu byla dráha vyty?ena deseti sousedními sloupy. Po tomto m??ení zjistili, ?e vzdálenost mezi sloupy nemusí být padesát metr? a ?e sloupy nemusí být bezpodmíne?n? stejn? od sebe vzdáleny. Proto byla navr?ena metoda druhá : p?i této bylo vyu?ito patník? ur?ujících vzdálenost od pra?ského hlavního nádra?í. Podle popisk? na patnících se dalo usoudit, ?e jejich vzájemná vzdálenost je dv? st? metr?. Tady ji? byla malá pravd?podobnost, ?e by patníky n?kdo systematicky posouval a p?ede?lý výrok byl uznán správným. I zde pro sní?ení p?ípadné chyby byla dráha ur?ena na 5 patník? tj. na 1 km. P?i porovnávání výsledk? první a druhé metody bylo zji?t?no p?ekvapivé schody. A tedy výsledek byl uznán pravdivým. Nyní bylo jasné, ?e problém je p?ekonán. Op?t nastala doba nudy. Tato nuda netrvala v?ak dlouho nebo, Homeless s Drylessem si v?imly nezvykle otevíraných dve?í v chodbi?ce vlaku jejich? polarizace závisí na pohlaví. Byl napsán vzorec pro pravd?podobnost, která by m?la nastat za standardních podmínek a bylo zji?t?no ?e na pohlaví by zále?et nem?lo. V na?em konkrétním p?ípad? tomu v?ak bylo práv? naopak, nebo to jak byly dve?e otevírány (mu?i pouze od nás ?eny pouze k nám) p?esáhlo nepravd?podobnost 1 : 1 000 0000. Z t?chto nevysv?tlitelných d?vod? byly dve?e nazvány sex testerem. Patrn? by jsme dosáhly i extrémn?j?í hodnoty, kdyby dve?mi nepro?la holka, která s nimi pra?tila a zni?ila tím jejich geniální vlastnost. Náhle se p?i?ítila jiná postava, podle zevn?j?ku to byla ?ena díky rozbitému sex testeru se to nedalo s jistotou ur?it a prohlásila "Tady se snad n?kdo posral" . Po d?kladn?j?ím zmapování okolí bylo usouzeno, ?e onen smrad nepochází z lidského exkrementu, ale pravd?podobn? z Morelessových bot. Bohu?el se náhle ozvalo, ?e se vlak blí?í ke stanici Hranice na Morav?, a tak se dal?í vlaková dobrodru?ství nekonala. Spousta lidí vystupovala z vlaku. Na n?které ?ekali rodi?e ?i p?átelé jiní odcházeli dom?, ?i do nejbli??ích hotel?. A? na nádra?í z?stali pouze Moreless, Homeless a Dryless. Ale i oni by si m?li hledat n?kde ubytování. A také, ?e se do toho hned dali. Nejprve dojeli na nám?stí, kde se jim poda?ilo koupit v pekárn? nadýmavý chléb. Po té vyjeli do temné noci po zelené turistické zna?ce. Z d?vodu malé viditelnosti se ?asto stávalo, ?e sjeli z vyzna?ené cesty a museli se vracet. Dal?í problém byl, ?e trasa to byla turistická nikoli cyklistická a tak narazili na úzkou lesní cesti?ku její? stoupání bylo okolo 35 stup??. Ale ani to je nedokázalo zastra?it a tak se zeptali dvou lidí kte?í sed?li na lavi?ce u h?bitova kudy by se dalo dále. Bylo jim sd?leno n?kolik nepodlo?ených informací. Set?ídili je a nakonec se vydali podél h?bitova nahoru. Cesta ubíhala krásn? - a? najednou kola zt??kla a za?ala se propadat. Moreless, Homeless a Dryless vjeli do ba?íru. Zcela zabahn?ní a s nepojízdnými koly se vrátili na nejbli??í louku, kde provedli základní o?istu kol (kola se nepoda?ilo a? do návratu zcela o?istit). Zde té? zalo?ili tábor. Homeless "rozbil" stan. Stan má n?které nevýhody : je podupaný od bratra, chybí kolík a je malý. Je jasné, ?e ve stanu bude spát pouze Homeless, nebo na více lidí stan skute?n? konstruovaný není. Ten to s radostí p?ijal a hned na to v n?m vylil láhev s juicem a vzniklou potopu ut?el do ná?adí. Nakonec v?ichni pe?liv? zamkly kola proti lupi??m, Homeless ztratil klí? od jednoho ze zámk? a bezstarostn? ?li spát.